Hej på er! Idag har jag fortsatt med lite huvudstory (träffade häxan pi och ramlade ner i träsket 1000000 gånger -_-)
även gjort dagliga och ska snart få börja fiska yeeey!!!

Hursomhelst, såg att alla blev superarga pågrund av att veckand onsdagsuppdatering var så liten MEEEEN vi fick ju en sneak peak på hemstallen så jag e nöjd hehe.
Jag åker till London på måndag, tror inte ni kommer märka av det då jag fixat tidsinställda osv... Ska även köpa sc när det kommer dubbel starcoins helg!
 
Eftersom jag ska köpa sc vill ni ju veta vilka hästar jag ska köpa för de eller hur?(snarare försöka köpa hehe)Bra då kör vi! (ska köpa 4000 sc för 250 kr :)
 
- Ny frieser 990 sc
-islänning 969 sc (när jag kommer in i epona!)
-engelskt fullblod 890 sc
 
vill även ha en fjording men de får vänta hehe.....
 
Hedda och Lorcan på Vingården
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Meja Crazyrock

24 Jul 2016 14:07

Blev du förvandlad av Pi?

Svar: redan fixat klart pi så nu e hon vanlig :))
Hedda Snowfire

Kommentera

Publiceras ej